Dacia je obećala da će se držati jednostavnih sustava u vozilima, a glavni izvršni direktor marke Denis Le Vot rekao je da, premda će određena razina tehnologije biti potrebna za privlačenje novih kupaca, velik broj kupaca nije oduševljen automobilima u kojima dominiraju ekrani osjetljivi na dodir.
– U Europi ima 420 milijuna ljudi i nisu svi tehnički potkovani. Pogledajte Bigster, cijeli je mehanički, zovemo ga klavir na francuskom, s gumbima za podešavanje funkcija – rekao je Le Vot, govoreći na predstavljanju novog SUV-a Bigster na sajmu automobila u Parizu, a prenosi Auto Express.
– Nemam ništa protiv brendova koji nude automobile s puno tehnologije, ali jedino želim reći da postoji postotak stanovništva koji nije zainteresiran, a taj postotak raste.
Le Vot je rekao da smanjenje složene tehnologije pomaže zadržati poziciju Dacije kao prepoznatljive marke koja, po vlastitoj ideji, nudi vrijednost za novac.
– Ako pogledate cijenu SUV-ova u C segmentu prije pet godina, ona je bila ispod 30.000 eura, a ako uzmete današnje brojke, ona je iznad 35.000 eura. Možda se kupcima sviđa tehnologija, ali nije u tome poanta, prije pet godina ste kupili auto za 28.500 eura i sada dođete u isti salon i tražite novi, s puno ekrana, puno tehnologije, puno svega, za recimo 36.000 eura?! Od 29.000 do 36.000 za pet godina, kome je plaća narasala toliko da si to može priuštiti?
Prema riječima šefa Dacije, pristup marke je dovođenje kupaca iz skupljih marki koji onda biraju bolje opremljene modele Dustera, primjerice.