Stellantis nastoji smanjiti proizvodnju nekih modela s motorima s unutarnjim izgaranjem kako bi bio u skladu s postavljenim ciljevima emisija CO2 za 2025. godinu. Izvršni direktor Carlos Tavares nedavno je otkrio da se tvrtka protivi bilo kakvom odgađanju izmjena pravila i kaže da će ih se pridržavati i da neće morati platiti kazne da to učini. Novoimenovani glavni operativni direktor za Europu Jean-Philippe Imparato otkrio je da Stellantis sljedeće godine mora udvostručiti svoj udio električnih vozila na 24% (od ukupnih prodanih vozila) ako želi ispuniti ciljeve za 2025. godinu. Druga opcija je smanjenje proizvodnje modela s motorima s unutarnjim izagranjem ako se potražnja za električnim vozilima koncerna ne poveća.
Nova pravila EU stupaju na snagu 1. siječnja i postavit će ukupni cilj emisije CO2 za vozni park od 95 grama po kilometru, što je velika razlika u odnosu na 106,6 g/km koje se primjenjuje od 2023. Ako proizvođač automobila ne ispuni cilj, suočit će se s kaznom od 95 eura po gramu viška CO2 po vozilu. Imparato je za Automotive News rekao da bi smanjenje proizvodnje benzinaca i hibrida (dizelaša gotovo i nema u ponudi) moglo započeti već 1. studenog.
Imparato navodi da Stellantis može povećati prodaju električnih vozila na nekoliko načina. Na primjer, povećat će poticaje prodavačima za električna vozila, osiguravajući nagrade u cijelom distribucijskom lancu, uključujući upravitelje zona i prodavače. Automobilski div bi također mogao povećati cijene svojih modela s motorima s unutarnjim izgaranjem, u pokušaju da potakne kupce da razmotre električna vozila.
Kineski Leapmotor bi također trebao pomoći Stellantisu da ispuni emisijske ciljeve. Stellantis je vlasnik 51% kontrolnog udjela u međunarodnom ogranku kineske marke, a prodaja kineskih automobila na europskom tržištu će se računati u ukupnim emisijama Stellantisa. Leapmotor proizvodi električne automobile.