Japanci su rastavili kineska električna vozila: Razlike su u – kvaliteti nekih komponenti!

Do sada je radionicu posjetilo više od 6000 ljudi iz 450 tvrtki

Prema izvještaju Nikkeija, Središnji ured za gospodarstvo, trgovinu i industriju Japana održao je seminar kako bi podijelio tehnološke trendove električnih vozila, a predstavnici oko 70 tvrtki za proizvodnju autodijelova u središnjem Japanu posjetilo je pogone za rastavljanje i izlaganje električnih vozila te su imali priliku pregledati strukturu karoserije i karakteristike dizajna kineskih električnih vozila.

Generalizacija i automatizirana izrada dijelova i komponenti pozadina su sposobnosti kineskih tvrtki za proizvodnju jeftinih električnih vozila. Više od 90.000 dijelova i komponenti iz 16 modela, uključujući BYD ATTO 3, NIO ET5 i Tesla Model Y (proizveden u tvornici u Šangaju), izloženo je na seminaru.

Kenichi Ito, direktor tvrtke Sanyo Trading, koja upravlja izložbenim objektom, rekao je:

– Kineski proizvođači stavljaju veliki naglasak na jeftinu proizvodnju i strogo razlikuju dijelove koji zahtijevaju trud, odnosno dijelove u koje je potrebno uložiti više truda od drugih. Kineski pogledi na kvalitetu razlikuju se od onih japanskih proizvođača.