Japanci su rastavili kineska električna vozila: Razlike su u – kvaliteti nekih komponenti!

Do sada je radionicu posjetilo više od 6000 ljudi iz 450 tvrtki

Prema izvještaju Nikkeija, Središnji ured za gospodarstvo, trgovinu i industriju Japana održao je seminar 7. listopada kako bi podijelio tehnološke trendove električnih vozila, a predstavnici oko 70 tvrtki za proizvodnju autodijelova u središnjem Japanu posjetilo je pogone za rastavljanje i izlaganje električnih vozila te su imali priliku pregledati strukturu karoserije i karakteristike dizajna kineskih električnih vozila.

Generalizacija i automatizirana izrada dijelova i komponenti pozadina su sposobnosti kineskih tvrtki za proizvodnju jeftinih električnih vozila. Više od 90.000 dijelova i komponenti iz 16 modela, uključujući BYD ATTO 3, NIO ET5 i Tesla Model Y (proizveden u tvornici u Šangaju), izloženo je na seminaru.

Kenichi Ito, direktor tvrtke Sanyo Trading, koja upravlja izložbenim objektom, rekao je:

– Kineski proizvođači stavljaju veliki naglasak na jeftinu proizvodnju i strogo razlikuju dijelove koji zahtijevaju trud, odnosno dijelove u koje je potrebno uložiti više truda od drugih. Kineski pogledi na kvalitetu razlikuju se od onih japanskih proizvođača.

Do sada je radionicu posjetilo više od 6000 ljudi iz 450 tvrtki. Sadržaj izložbe redovito se ažurira, a do kraja mjeseca planirano je dodavanje barem četiri nova modela, uključujući Li L9 i korejski Hyundai IONIQ 6. Prethodno je Nikkei BP objavio rezultate istraživanja o rastavljanju električnih vozila kineske marke kao što su BYD Seal i Zeekr 007 te ih uredio u tekst, slike, video zapise, knjige i druge medije.