Patent je Nio prijavio 9. svibnja 2017.,te uvodi tzv. stereoskopsku garažu za zamjenu baterija i metodu zamjene, nudeći novi pristup smanjenju troškova izgradnje stanica za zamjenu baterija. Dvoslojni dizajn ima stereoskopsku garažnu strukturu namijenjenu smanjenju troškova izgradnje svake stanice za zamjenu baterija. Prema sažetku patenta, tehnologija ima pogonski mehanizam, pomična parkirna mjesta i određenu jedinicu za zamjenu baterija koja omogućuje vozilima da se automatski pozicioniraju u ciljano mjesto, gdje se njihovi moduli za pohranu energije mogu učinkovito zamijeniti po potrebi.
Metoda ima za cilj riješiti visoke troškove izgradnje stanica za zamjenu baterija. Niova stanica za zamjenu baterija četvrte generacije, koja je predstavljena u prosincu 2023., omogućuje pohranu više baterija u svakoj stanici i brži proces zamjene. Pogonski mehanizam pomiče vozilo u ciljani položaj, omogućujući zamjenu prazne baterije napunjenom baterijom u mnogo kraćem vremenu. Ovaj sustav poboljšava kvalitetu usluge smanjenjem infrastrukturnih troškova stanica za punjenje, dodala je tvrtka.
Nio ima ukupno 2600 stanica za zamjenu baterija u Kini te je dosad provao više od 56,4 milijuna zamjena baterije. U Europi tvrtka ima 56 stanica za izmjenu baterija. Sustav vlasnicima vozila omogućuje brzo mijenjanje prazne baterije punom te jamči maksimalnu kvalitetu baterija.