Proizvođač autodijelova ZF osnovan je već 1915. godine u Saarbrückenu na Bodenskom jezeru. Dugo je ZF sinonim za njemačku kvalitetu i prvu ugradanju, na primjer, mjenjača u automobile poput BMW-a. ZF je teško pogođen rezovima u jednom od svojih najvažnijih partnera, Volkswagenu. Sa smanjenim knjigama narudžbi, sada mora otpustiti između 11.000 i 14.000 zaposlenika, dok će krajem godine tvornica u Gelsenkirchenu biti zatvorena.
Na drugim lokacijama, na kojima radi gotovo 169.000 zaposlenika tvrtke, postoji velika zabrinutost za budućnost. ZF, kao i mnoge druge tvrtke u njemačkoj automobilskoj industriji, nije držao korak s elektrifikacijom i sada zbog toga mora patiti.
– Još uvijek mislim da imamo snažne temelje na kojima možemo stajati u budućnosti – rekao je Holger Klein, direktor tvrtke, ali očito mu nitko ne vjeruje. Tvrtka je najavila da će zatvoriti još jednu tvornicu 2027. godine. Nalazi se u Eitorfu u pokrajini Sjevernoj Rajni-Vestfaliji, piše Merkur.de.