MAN je nedavno predao prvi teški kamion eTGX grupi Dräxelmaier u Leipzigu, a do kraja godine isporučit će još dva kamiona. Proizvođač predviđa da će do 2030. godine svaki drugi kamion pokretati baterije i električni motori. Proizvođač kamiona već ima 2500 narudžbi. Revizorska kuća PwC također predviđa da bi dizelski motori mogli biti zastarjeli do 2040. godine.
Prvi isporučeni MAN-ov kamion će prevoziti, prikladno, baterije za Porsche Macan Electric. U prosjeku, eTGX nosi 15,5 tona. Zasad će mu zadatak biti poprilično jednostavan jer udaljenost između tvornice Dräxelmaier i tvornice Porsche u Leipzigu iznosi samo pet kilometara.
MAN-ov električni kamion nudi puno više na papiru. eGTX ima 450 KS (330 kW) i kapacitet baterije od 534 kWh (od čega se može iskoristiti 480 kWh) raspoređenih na šest baterijskih paketa. Spominje se domet od 800 km. Baterija se puni se velikom brzinom, do 375 kW.