Mazda je u Kini službeno predstavila Mazdu EZ-6 krajem listopada. To je limuzina srednje veličine izgrađenu na Changanovoj EPA hibridnoj platformi. S linijom od sedam modela, cijene se kreću od otprilike od 18.500 do 24.000 eura. Te cijene, naravno, nikada nećemo vidjeti u Europi, gdje su marže proizvođača mnogo veće. EZ-6 nudi električnu verziju i verziju s produženim dometom, odnosno range extender benzinskim motorom.
EZ-6 slijedi Mazdin dizajnerski jezik Kodo, s podijeljenim prednjim svjetlima, LED dnevnim svjetlima i osvijetljenim Mazdinim logotipom. Gledano sa strane, EZ-6 ima siluetu fastbacka. Spojler se otvara iznad 90 km/h, dizajniran je da pomogne aerodinamici. S duljinom od 4921 mm, širinom od 1890 mm i visinom od 1485 mm, s međuosovinskim razmakom od 2895 mm, EZ-6 pruža dovoljno prostora.
EZ-6 uključuje 14.6-inčni infotainment, digitalnu ploču s instrumentima te veliki head-up zaslon (AR-HUD). EV ima stražnji motor od 190 kW i dvije opcije baterije. Paket od 56,1 kWh prema velikodušnom kineskom mjerenju dometa (CLTC) ima domet od 480 km, dok paket od 68,8 kWh ima domet od 600 km.
EREV (električna verzija s proširenim dometom) verzija uključuje 1,5-litreni motor sa 70 kW, uparen s elektromotorom od 160 kW. Dvije konfiguracije baterija nude električni domet od 130 km ili 200 km i maksimalni kombinirani domet od 1301 km. Očekuje se da će Mazda ovaj automobil prodavati i u Europi.