Mercedes-Benzov CLA, prototip treće generacije, oborio je rekord izdržljivosti električnog vozila u 24-satnoj vožnji na stazi za velike brzine Nard0, dosegnuvši oko 3716,94 kilometara u tom periodu.
Smještena u Italiji, staza projektirana za velike brzine Nardo izgrađena je 1975. godine s ukupnom dužinom većom od 12,6 kilometara, s jedinstvenim ovalnim dizajnom pogodnim za testove brze vožnje. Cjelodnevno testiranje obično se provodi kako bi se procijenile performanse i izdržljivost vozila u ekstremnim uvjetima. Prototip je u prosjeku vozio 152 km/h. Mercedes je kapitalizirao električnu arhitekturu automobila od 800 V i DC punjenje, krositeći kraća i brža punjenja.
Prototip CLA treće generacije temelji se na konceptu EQXX i koristi platformu Mercedes-Benz Modular Architecture (MMA). U ovom testu izdržljivosti, CLA prototip treće generacije punjen je ukupno 40 puta po 10 minuta. Energetski kapacitet litij-ionske baterije nije službeno objavljen, ali navodno iznosi 89,6 kWh.
Prethodni rekord postavio je Porsche 2019., kada je testirani prototip Taycan prešao 3425 km.