Audi je lansirao marku AUDI: Nestala su i četiri prstena…

Marka AUDI zajednički je joint venture Audija i kineske moćne tvrtke SAIC

Audi je lanisrao marku AUDI u Kini. Dobro ste vidjeli, sva slova su – velika. Još jedna važna činjenica, nema ni četiri prstena. Dakle, ova je nova marka/podmarka lokalizirana za kinesko tržište, a premijerni model je atrktivni električni koncept AUDI E. Prodaja europskih marki u Kini pada pa i ovo treba protumačiti kao korak da se Audi ili AUDI prezentira atraktivnijim rješenjima.

Marka AUDI zajednički je joint venture Audija i kineske moćne tvrtke SAIC. Cijeli projekt vodi Fermín Soneira, bivši voditelj Audijeve linije električnih proizvoda. Koncept koji je prikazan jedan je od tri buduća proizvodna modela za koja se očekuje da će se pojaviti sredinom 2025. godine. Dugačak je 4870 mm, s međuosovinskim razmakom od 2950 mm, što odgovara gabaritima novoga Audija A5.

U unutrašnjosti dominira masivni, zakrivljeni 4K zaslon osjetljiv na dodir koji integrira ploču s instrumentima, infotainment sustav i digitalne bočne retrovizore u jedan zaslon koji se proteže cijelom širinom automobila.

Ugrađena su dva elektromotora, po jedan na svakoj osovini, s kombiniranom snagom od  775 KS i 800 Nm okretnog momenta. One specifikacije koje više odgovaraju modelu Audi RS, omogućuju sprint od 0-100 km/h za samo 3,6 sekundi. U isto vrijeme, AUDI obećava Audijevu razine udobnosti i dinamike vožnje, zajedno sa sofisticiranim ADAS-om specifičnim za Kinu.

Baterija kapaciteta 100 kWh navodno omogućuje domet od 700 km. Arhitektura od 800 V kompatibilna je sa superbrzim punjenjem, dodajući više od 370 km dometa u samo 10 minuta.