U Sjedinjenim Državama Tesla ima više slobode i svojim kupcima može ponuditi verziju Full Self-Drivea, nazvanu FSD. Ipak, ovaj način vožnje, koji može učiniti gotovo sve, nije autonomna vožnja. Razlog je jednostavan: vozač je isključivo odgovoran za moguću nesreću i mora stalno paziti na ono što se događa oko njega.
Znajući to, razumljivo je da NHTSA, američka agencija koja nadzire sigurnost na cestama, nema razumijevanja za komunikaciju Tesle. U pismu objavljenom 8. studenog, ali poslanom u svibnju 2024., traži od Tesle da prestane tjerati ljude da vjeruju da je FSD autonomna vožnja, koja ne zahtijeva nadzor. NHTSA piše:
– Dana 11. travnja 2024., Tesla je ponovno podijelio priču od 10. travnja 2024. o osobi (@MAXPAULFRANKLIN) koja je odlučila koristiti značajku Full Self-Drive za vožnju 13 milja do hitne pomoći tijekom srčanog udara, nedugo nakon što je besplatna probna verzija postala dostupna 1. travnja. Teslina objava (1.6 milijuna pregleda) navodi: FSD V12 pomogao je vlasniku da dođe do bolnice kada mu je bila potrebna hitna medicinska pomoć.
NHTSA se pita o koliko je pametno reklamirati ovakve događaje, kolika je sposobnost osobe sa srčanim zastojem da korigira FSD? Ovaj sustav se pokazuje kao svemoguć i mnogi bi ga vozači mogli shvatiti kao sustav autonomne vožnje. NHTSA je signalizirao da Tesla na svom Twitter profilu objavljuje slične poruke gdje vozači prepuštaju kontrolu FSD-u, u slučaju kad su, na primjer, alkoholizirani.