Hyundai je jasan: Vozači su poslali poruku da ne žele sve funkcije na ekranima!

Zašto se većina proizvođača odlučuje za gomilanje funkcija na ekranima? Štednja je najvažniji razlog

Novo istraživanje koje je proveo Hyundai pokazalo je da ljudi preferiraju tipke za biranje funkcija. Odnosno, čeprkanje po ekranima infotainmenta nije im osobito drago. Korea JoongAng Daily posjetio je Hyundai Design North America studio u Kaliforniji kako bi saznao više o tome kakve su preferencije kupaca. Potpredsjednik HDNA Ha Hak-soo priznao je da je Hyundai u početku bio oduševljen Teslinim revolucionarnim infotainmentom sa svim funkcijama ugrađenim u veliki zaslon. Međutim, južnokorejska tvrtka naknadno je shvatila da gomilanje svih funkcija na jednom ekranu nije rješenje.

– Ljudima se to nije sviđalo. Kada smo testirali s našom fokusnom skupinom, shvatili smo da su ljudi pod stresom i iznervirani kada žele kontrolirati nešto brzo i u nuždi, ali to ne mogu.

Petljanje po dodirnom zaslonu za postavljanje temperature ili podešavanje osnovnih funkcija oduzima vrijeme i pažnju. Nasuprot tome, s funkcijskim tipkama koje su uvijek na istom mjestu, vozači se mogu osloniti na mišićnu memoriju kako bi zadržali pažnju na ono najvažnije – vožnju.

Zašto se većina proizvođača odlučuje za gomilanje funkcija na ekranima? Štednja je najvažniji razlog. Naime, automobili su jeftiniji u proizvodnji bez funkcijskih tipki i dodatnih modula. Ne čini se kao velika ušteda, ali kada u obzir uzmete stotine tisuća proizvedenih automobila, nije malo…