Nordschliefe u Njemačkoj kultno je mjesto na kojem se dokazuje sportski kredibilitet nekog automobila. Nakon 21 kilometra opasnih zavoja znate ćete koliko vam je automobil brz, kada ga usporedite s konkurentima. Kineski proizvođač BYS su na stazu otišao s električnim superautomobilom Yangwang U9 s 1306 konjskih snaga (960 kW) i četiri motora, po jedan po kotaču. Očekivalo se da će Yangwang U9 biti brz, 1306 KS je puno rastrčanih ponija. Na glavnom pravcu postigao je najveću brzinu od 391,94 km/h, ali do njega treba prijeći 150 zavoja, i to je ključ. Najbolje vrijeme Yangwang U9 bilo je 7 minuta i 17.9 sekundi (7:17.9), vrijeme koje uopće nije loše, ali je daleko od najboljeg.
U usporedbi s drugim električnim vozilima, Yangwang U9 je deset sekundi sporiji od Porschea Taycan Turbo GT s 1108 KS (7:07.55), limuzine s četvera vrata. Najveća razlika je kada se uspoređuje vrijeme U9 s najboljim automobilima s unutarnjim izgaranjem, a ovdje dolazi do izražaja najveći problem ovih električnih automobila: masa. Yangwang U9 težak je 2475 kilograma prazan. To znači da sa svim odgovarajućim tekućinama i vozačem prosječne veličine dolazi gotovo do 2,6 tona.
Upravo to objašnjava zašto je Porsche 911 GT3 RS (992), s tri motora manje od U9 i samo 525 konjskih snaga, mnogo brži: 6:44.84 minuta. Razlika je oko tisuću kilograma između dva automobila (Porsche teži 1525 kg), a to je puno kilograma. Slično vrijeme postigao je i Lamborghini Aventador SVJ (6:44.97) s gotovo upola manjom snagom od kineskog superautomobila.
Trenutno rekord za najbrži serijski automobil na Nürburgringu drži Mercedes-AMG One s vremenom 6:29.090. Nije baš perolak, ali njegova radikalna aerodinamika i hibridni motor Formule 1 čine ga nezuastavljivim. Masa je najveći neprijatelj električnih automobila, a veliko znanje u postavljanju ovjesa, kočnica, upravljala, motora… je još veliki plus proizvođača kao što je Porsche.