Trenutačno polovica zrakoplova Airbus A320neo i 321neo u Rusiji ne može letjeti zbog problema s održavanjem. Većina prizemljenih zrakoplova očajnički treba nove dijelove turbomlaznih motora. Ruska invazija na Ukrajinu rezultirala je desecima tisuća poginulih i ranjenih ljudi, srušenim gradovima i selima te zapadnim sankcijama Rusiji. Američki Boeing i europski Airbus drže ogroman dio tržišta putničkih zrakoplova. Ruski vlasnici i operateri Boeinga i Airbusa zbog toga ne mogu naručiti rezervne dijelove ili dati svoje zrakoplove na servis u zemlje koje imaju pristup dijelovima.
Od 66 zrakoplova Airbus A320neo i A321 u Rusiji, 34 mlažnjaka više ne lete. Ovi avioni čine deset posto ukupne komercijalne flote zemlje. Neki od aviona su još uvijek u funkciji, javlja Simple Flying. Ruski prijevoznik S7 Airlines posjedovao je 31 prizemljeni zrakoplov i pokušava skidati dijelove s nekih Airbusovih CFM motora da bi osoposobio dio flote, a govori se i o pokušaju proizvodnje nekih dijelova, što se ne čini kao pametna ideja.
Prijevoznici u zemlji ne mogu kupiti ni nove zrakoplove Comac od saveznice Kine jer su također opremljeni CFM-ovim motorima.