Kineska agencija napravila sigurnosne testove nekoliko europskih luksuznih modela, uključujući Mercedes-Maybach S-klasu i Range Rover, proglašavajući ove modele nesigurnima. Ako je Maybach bio vrijedan ove ocjene samo u jednom poglavlju, onda je i Range Rover imao konačnu ukupnu ocjenu kao osrednju, zbog impresivno loših performansi.
Ispitivanja organizira i provodi Pekinški institut za nadzor i inspekciju kvalitete proizvoda, delegirana državna organizacija s nekoliko sigurnosnih ovlasti, kao što se može zaključiti iz njezina imena. Primijenjeni standardi uglavnom su preuzeti iz američkog instituta IIHS, kako u formuli testova, tako i u primijenjenim brzinama, čak su izraženi u miljama, iako Kina koristi metrički sustav i bilo bi logičnije izraziti ih u kilometrima ako su rezultati ovih testova namijenjeni domaćoj javnosti. Posebno je zanimljiva činjenica da se testovi organiziraju na inicijativu i po narudžbi kineske automobilske stranice, nazvane DCar, koju je osnovala podružnica tvrtke ByteDance, koja je vlasnik TikToka.
Kinezi ističu da kupuju nekoliko primjeraka svakog testiranog modela od trgovaca u zemlji kao obični kupci, računajući na činjenicu da će testirati automobile namijenjene prodaji, a ne automobile koje na testiranje isporučuju proizvođači. Osim uobičajenih testova s 40% frontalnog udara s barijerom, trenutni kineski testovi sadrže i vrlo zanimljiv scenarij u kojem automobili udaraju u prikolicu kamiona sa samo 30% prednje širine, a prikolica je opremljena sigurnosnom šipkom, postavljenom 50 cm iznad tla. Ovaj scenarij je zasigurno jedan od najzahtjevnijih za automobile. U posljednja dva tjedna stalno se objavljuju rezultati nekoliko testova sa zapadnjačkim automobilima, uključujući i neke s dobrim rezultatima, poput Mercedesa G-klase, automobila koji je dobro izdržao različite scenarije i dobio dobru ili prihvatljivu ocjenu u svim poglavljima.
Na suprotnom polu su dva neočekivana modela – Mercedes-Maybach S-klasa S580 i Land Rover Range Rover. Mercedes-Maybach je pružio dobru zaštitu od uobičajenog frontalnog sudara, ali pri sudaru s prikolicom kamiona (35 milja na sat) imao je loš rezultat. Prilikom sudara s tom prikolicom, Mercedes-Maybach je imao deformaciju prednjeg stupa, koji je dosegao područje glave suvozača, zračna zavjesa na strani udara nije se otvorila. Sve u svemu, automobil je dobio ocjenu loše na ovom sigurnosnom testu, ali zbog dobrih performansi u drugim testovima, uključujući ponovljeni udar straga, ukupna ocjena je bila dobra.
U Range Roveru, međutim, situacija je bila mnogo ozbiljnija. Nakon udara automobila s prikolicom kamiona, zračni jastuci su se aktivirali, ali je suvozačev zračni jastuk iskočio s armaturne ploče preko vjetrobranskog stakla, ostavljajući suvozača bez zaštite! Hitni poziv također je bio neispravan, a pri ponovljenom stražnjem udaru konstrukcija se toliko deformirala da se stražnja vrata više nisu mogla otvoriti. Nadalje, pri normalnom frontalnom udaru Range Rovera, zračne zavjese se nisu aktivirale. Ukupna konačna ocjena dodijeljena Range Roveru bila je “osrednja”.