NIO je u proteklih 10 godina prošao nevjerojatan put, rastao je od nule, razvijao je proizvodnju električnih automobila i sustava usluga kao što su punjenje i zamjena baterija, mobilne telefone… Na 10. obljetnicu NIO je automobilska tvrtka s više od 30.000 zaposlenih i prodanih više od 620.000 vozila.
Međutim, konkurencija u industriji ušla je u opasno razdoblje, pogotovo u Kini. Direktor i vlasnik tvrtke Li Bin je još jednom upozorio sve zaposlenike da će iduće dvije-tri godine biti najintenzivnija i najokrutnija faza u industriji te da će preživjeti samo nekoliko izvrsnih tvrtki.
– Natječemo se s vrhunskim kineskim tehnološkim tvrtkama poput Huaweija i vrlo moćnim automobilskim tvrtkama poput BYD-a – rekao je Li Bin.
Postavio je jasne ciljeve: nastaviti lansirati konkurentne proizvode, poboljšati operativnu učinkovitost, udvostručiti prodaju do 2025. godine i postići profitabilnost do 2026. godine. Nova vremena očito su donijela i nove igrače na karti autoindustrije dok se europski proizvođači više ne spominju niti kao konkurencija.