Kada je posljednji Audi R8 sišao s proizvodne trake u ožujku, sa sobom je arhivirao moćni V-10. Legendarni 5,2-litreni motor nestao je jer Lamborghini koristi drugačiji pogonski sklop u nasljedniku Huracana. To je V8 motor s hibridnim sustavom.
Rouven Mohr, Lamborghinijev glavni tehnički direktor, objasnio je u intervjuu za magazin Top Gear zašto je V10 mrtav. Snaga tog motora morala bi se smanjiti za golemih 20% kako bi se držao korak sa sve strožim emisijskim propisima. Motor je najviše razvijao 631 KS, tako da bi taj novi motor razvijao 500 KS, što je iz pozicije supersportskog automobila (danas) premalo. Toliko je razvijao V10 motor u Gallardu prije više od dva desetljeća.
Bilo je idaja da nasljednik Huracana, nazvan Temerariro dobije i V6 motor, ali to je otklonjeno jer bi prelazak s V10 motora na četiri cilindra manjek ipak bio prevelik. Tako je izabran V8 motor. Novi 4,0-litreni benzinski motor opremljen turbo punjačem proizvodi 789 KS. Mohr kaže da inženjeri mogu izvući još 80 KS. Lamborghini može podesiti i elektromotore, što rezultira kombiniranom snagom koja bi dosegla granicu od 1000 KS.