Italija je poznata po legendarnim automobilima kao što je Fiat 500, ali u kontekstu dostavnih vozila nijedan pick-up nije toliko utjecao na gospodarstvo i vizualnu sliku talijasnkih gradova kao Ape (pčela), proizvođača Vespe Piaggio. Skuter na tri kotača Ape nije mehanički puno više od Vespe, ali s krovom i prostorom za utovar, bio je savršen za uske ulice starih gradova ili strme makadamske ceste gdje automobili muku muče. Prodavan je po cijeni od samo 7000 eura. No s krajem godine nostalgiji će doći kraj: nakon 76 godina Piaggio će prestati proizvoditi Ape u Toskani. U budućnosti će se vozila proizvoditi samo u Indiji za azijska i afrička tržišta.
U Indiji sigurnosni i ekološki propisi nisu toliko strogi kao u Europskoj uniji. Uostalom, tamo se prodaje i električna verzija. Prilagodba ekoloških i sigurnosnih propisa bila bi neekonomična za Piaggio u Europi. Dok je Ape posljednjih godina sve rjeđi u velikim talijanskim gradovima, krenuo je u pobjedonosni pohod diljem svijeta. U 35 zemalja Ape je dio ulične kulture, primjerice kao Trixi Taxi u Zimbabveu ili TukTuk u Indoneziji, prenosi talijanska televizija Rai.
S krajem Apea, Italija ne gubi samo nacionalni simbol. Za njim će žaliti i brojni mladi. Smjeli su ga voziti u dobi od 14 godina. A frizirani Ape bio je statusni simbol mnogih tinejdžera.