Pogreška u dizajnu, loš izbor dobavljača i može se dogoditi katastrofa. Scenarij bi bio sljedeći: neispravan dio baterije, ponekad opasan, prisiljava proizvođača da povuče tisuće vozila. Cijena ovih opoziva može biti ogromna. Baterije su, naravno, rijetko neispravne. Na sreću. No čak i mala stopa kvarova i problema povezanih s dizajnom bila bi dovoljna da proizvođače košta milijarde eura u troškovima opoziva do 2030. godine.
Prema nedavnoj studiji njemalke konzultantske tvrtke Kemény Boehme Consultants, 150.000 električnih automobila trenutno je pogođeno opozivom, ali ta bi brojka mogla značajno porasti do 2030. godine. Jer će rasti i tržište električnih automobila.
– Pretpostavljamo da će s trenutnom tehnologijom baterija oko 0,5 do 1,0 posto svih električnih vozila imati problema s kvarovima ili sigurnosnim problemima s baterijom.
Međutim, to je mali postotak koji bi već bio dovoljan da prouzroči štetu, jer bi takvi opozivi nekog proizvođača koštali milijarde eura. Na temelju 150.000 opoziva povezanih s baterijama, u studiji se navodi iznos od 2,4 milijarde eura, ne uzimajući u obzir sve popratne troškove kao što su troškovi ugradnje i demontaže, odlaganje, recikliranje ili popravak… Proizvođača koji bi se susreo s tim problemom opoziv bi skupo koštao, a nekoliko takvih epizoda moglo bi ga odvesti u propast.