U Njemačkoj nije dobro, ali to već znate. Ključni proizvođači bore se krizom, a i tržište novih automobila pati. Prodajni podaci sada održavaju sliku blagog pesimizma, ali i potpunog zaokreta od električnih automobila. Državnih subvencija nema pa nema ni zadovoljavajućih prodajnih brojki. U studenom je prodano 244 544 osobnih vozila, što je lagani pad od 0,5% u usporedbi s prethodnom godinom.
Električna vozila su u velikim problemima na najvećem europskom tržištu. Prema brojkama koje je objavila državna Savezna uprava za motorni promet (Kraftfahrt-Bundesamt – KBA) u studenom je zabilježen pad prodaje električnih vozila od 22% u odnosu na isti mjesec prethodne godine. U tom mjesecu registrirano je ukupno 35.167 novih električnih vozila, što čini 14,4% svih novih registracija. Premalo za ozbiljnu tranziciju.
U studenom su prodana čak 94.554 hibridna vozila, što predstavlja porast od impresivnih 20,3% u odnosu na isti mjesec prošle godine. Od toga su 20.604 bili plug-in hibridi, što je rast od 13,7%. Hibridi sada čine solidnih 38,7% svih novih registracija.
Proizvođači električnih vozila teško su pogođeni. Tesla je zabilježio dramatičan pad prodaje od 55,1% u studenom, isporučivši samo 2103 vozila u Njemačkoj. Od početka godine do danas, prodaja Tesle u Njemačkoj pala je za 43,6%, na samo 33.669 prodanih vozila. Polestar, još jedan proizvođač električnih vozila, od početka godine pao je za 52,6% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.