Volvo želi produljiti životni vijek dizelskog motora novim patentom koji značajno smanjuje emisije štetnih tvari. Kako bi se uskladili s važećim propisima o emisijama, proizvođači dizelskih motora danas često koriste ureu (AdBlue). Urea smanjuje emisije dušikovog oksida, ali Volvo Trucks je sada razvio novu metodu koja optimizira korištenje uree i dodatno smanjuje emisije.
Volvova patentna prijava opisuje tehnologiju koja omogućuje precizniju kontrolu nad doziranjem uree. To se postiže modificiranjem otvora injektora uree. Korištenjem specifičnog materijala, čiji sastav Volvo drži u tajnosti, injektori mogu točnije regulirati količinu. Materijal reagira na temperaturu ispušnih plinova i prema tome prilagođava otvor injektora, a time i količinu uree.
Pomoću ove tehnologije Volvo Trucks može kontrolirati emisije učinkovitije nego s postojećim sustavima. To bi se moglo pokazati ključnim za budućnost dizelskih motora, budući da se zahtjevi za emisije stalno pooštravaju, pogotovo za emisije dušikovih oksida kod dizelskih motora.