Na stražnjim staklima vozila često možemo vidjeti mrlje, koje su posebno vidljive kad nosimo polarizirajuće leće. Na engleskom se nazivaju Quench marks i nemamo neki ozbiljan prijevod za izvaj izraz (moda – tragovi gašenja). Ove mrlje rezultat su loma svjetlosti kroz stražnje staklo, ali važna je i struktura materijala, odnosno stakla. Većina vozila koristi kaljeno staklo na stražnjim prozorima. Tijekom proizvodnog procesa prozori se zagrijavaju na više od 1000 stupnjeva, a zatim kale kako bi se ojačala stakla.
Proizvođač stakala Pilkington North America navodi da mlaznice za brzo hlađenje koje se koriste tijekom procesa proizvodnje ne hlade prozore ravnomjerno. Neravnomjerno hlađenje uzrokuje nejednaku skupljanje i gustoću na površini, što rezultira i neravnomjernom refleksijom svjetla. Ovi tragovi gašenja potpuno su normalni. Osobito kod sunčanih naočala s polariziranim lećama.
Zbog toga proizvođači automobila s vremena na vrijeme moraju izdavati servisne biltene. Još 2021. General Motors objavio je: Neki kupci mogu komentirati mrlje na stražnjim i bočnim prozorima kada je vozilo izloženo izravnoj sunčevoj svjetlosti. Kad nosite polarizirane/sunčane naočale, mrlje mogu biti uočljivije. Mrlje su rezultat procesa proizvodnje i predstavljaju “tragove gašenja” u staklu. Tragovi kaljenja su neželjena nuspojava procesa kaljenja.
Vjetrobranska stakla uglavnom nemaju ove tragove zbog različitih procesa proizvodnje. Laminirano staklo se koristi za vjetrobranska stakla, gdje je sloj polivinila umetnut između dva sloja stakla.