Njemačka tvrtka u suradnji s tajvanskom razvila je veliku litij-keramičku bateriju (LLCB) za električna vozila. Anoda napredne baterije sastoji se od 100 posto silikonskog kompozitnog materijala i nudi 10 puta veću gustoću kapaciteta u usporedbi s grafitnim anodama koje su se do sada koristile. Bateriju potpisuju FEV i ProLogium, a nudi maksimalni domet od 1000 km.
Primijenjeni elektrolit u čvrstom stanju je nezapaljiv. Silikonska anoda omogućuje ultra-brzo punjenje. LLCB baterija omogućuje i uštedu u masi do 300 kg. Silicijska anoda omogućuje ultrabrzi proces punjenja u usporedbi s trenutnim intervalima brzog punjenja od oko 30 minuta. Skraćuje vrijeme punjenja za više od 80 posto. To znači da se baterija može napuniti od 5 do 60 posto u roku od pet minuta, omogućujući korisniku da prijeđe prosječnu udaljenost od 300 km. Nakon daljnje tri minute baterija se puni do 80 posto i može prijeći još 100 km. Nove baterije su iznimno tanke, što olakšava ugradnju i omogućuje korekcije u dizajnu vozila.
Modularni dizajn baterije također olakšava održavanje, smanjuje troškove te omogućuje zamjenu i recikliranje pojedinačnih ćelija. LLCB baterije imaju pozitivan utjecaj na okoliš i daju značajan doprinos očuvanju vrijednosti budućih električnih vozila, kažu u ProLogiumu. Vidjet ćemo kakvi su planovi za proizvodnju i u kojem automobilima bimo mogli vidjeti ovu bateriju…