Hiphijev nestanak, Netine poteškoće, Volvo, koji je napustio Polestar i Lynk & Co… Za kineske proizvođače nije sve ružičasto. Veliki rat cijenama, odnosno popustima, koji bukti na kineskom tržištu mnogi neće izdržati. Pogotovo manji, koji nemaju resurse za dugotrajnu utrku iscrpljivanja. Sada je Jiyue na rubu nesolventnosti. Tvrtka je jedva uspjela platiti svoje zaposlenike u studenom, a ništa nije sigurno o prosincu. Međutim, Jiyue nije mali neovisni proizvođač. Osnovan kao zajedničko ulaganje 45%/55% između Geelyja i Baidua, sada je pod kontrolom Geelyja sa 65% (Baidu drži 35%). No moćni dioničari nisu dovoljni jer očigledno imaju druge prioritete.
Za Geely je ovo dodatna marka od male važnosti u univerzumu od 13 drugih marki, a tehnološki div Baidu (internet, umjetna inteligencija…) je možda već oplakao avanturu u sketor autoindustrije. Prodaja nikada nije uzela maha. Unatoč lansiranju limuzine 07 (na slici), ograničena je na manje od 3000 primjeraka mjesečno na konkurentnom tržištu. Dodajmo i da Jiyue ne može računati na izvoz, jer je Geely favorizirao svoje druge marke.
Suočen s ovom situacijom, Jiyue je odlučio reorganizirati svoje poslovanje, ali i eliminirati neke projekte koji nisu pozitivan utjecaj na financije.