Europska unija nedavno je usvojila pravilo prema kojem se 17-godišnjacima dopušta da voze kamion ako ih nadzire iskusan vozač, a od 18. godine mogu ga voziti sami. Prijedlog je dio šireg nastojanja da se riješi sve veći nedostatak vozača u Europi. Međutim, prijedlog je naišao na kritike brojnih stručnjaka koje strahuju da će to utjecati na sigurnost na cestama. Ako se kritike mogu generalizirati, mladi ljudi od 17 godina nisu nužno dovoljno zreli da se nose s izazovima koji dolaze s vožnjom teških vozila. Za sigurno snalaženje u prometu potrebno je više od tehničkih vještina i vjeruju se da je prosudba temeljena na iskustvu ključna za sigurnost, posebno u složenom i nepredvidivom prometu. Umjesto snižavanja dobne granice, predlažu se druge mjere koje mogu učiniti vozačku profesiju privlačnijom odraslim i iskusnim osobama. Bolji radni uvjeti, koji uključuju veću plaću i sigurnije okruženje, mogu pomoći zadržati kvalificirane vozače. Uz to, ističe se potreba za fleksibilnijim radnim vremenom i boljom obukom kako bi vozači bili bolje opremljeni za posao.
Europska unija je odlučila: Kamione će moći voziti i 17-godišnjaci!
Autor: Davor Andrić Objavljeno: 16.12.2024.
Prijedlog je naišao na kritike brojnih stručnjaka koje strahuju da će to utjecati na sigurnost na cestama
Na cesti
Klimatski aktivisti u akciji: Napali su automobile - građevinskom pjenom!
Nekim vlasnicima automobila razbijeni su i branici...
Na cesti
Recikliranje baterija električnih automobila: Veliki posao koji će donijeti ogromne uštede u budućnosti!
Recikliranje materijala za baterije također će pomoći u smanjenju potrebe za otvaranjem novih rudnika na globalnoj razini