Još sredinom devedesetih godina prošlog stoljeća malezijski Proton pokušavao je izgraditi ime na europskom tlu. Uz pomoć Mitusbishija ta su vozila nudila na papiru puno za malu cijenu, ali rezultati su izostali. Na hrvatskom tržištu marka je uživala solidnu popularnost, ali brzo je nestala s tržišta. No u Maleziji se proizvodnja nastavila, a polovicu tvrtke preuzeo je kineski Geely. Sada je Proton predstavio svoje prvo električno vozilo, e.MAS 7, SUV koji na fotografijama izgleda moderno i generično. Kao da su njegovi paneli sklopljeni od nekoliko automobila na tržištu, a najveći uzor je Geely Galaxy E5, čiju tehnologiju dijeli. Naravno, ima tu i dosta Porsche Macana ili Cayennea, čije su fotografije očigledno na desktopu računala većine dizajnera delekoistočnih SUV-ova.
Proton e.MAS 7 je kompaktni SUV dugačak 4615 mm. Sjeo je na novu Geelyjevu globalnu inteligentnu energetsku arhitekturu (GEA) i ima jedan prednji električni motor koji proizvodi 215 KS i 320 Nm okretnog momenta. Ubrzat će do 100 km/h za 6,9 sekundi.
Dvije su baterije na raspolaganju s kapacitetom od 49,52 kWh ili 60,22 kWh, što omogućuje WLTP domet od 345 km odnosno 410 km. Kao što je javlja Paultan, Proton tvrdi da baterija zadržava status od 90,5% kapaciteta nakon 921 ciklusa punjenja, što je ekvivalent prijeđenih 400.000 km.
Početna cijena je povoljnih 23.500 eura. Malo za puno (automobila). Čini se da je to i Protonova najveća kvaliteta. Originalan dizajn sigurno nije.