Ovo je nova Škoda Enyaq: Stilski se približila Elroqu!

Standardni 13-inčni zaslon osjetljiv na dodir i kompaktni 5-inčni vozačev zaslon nisu povećani, ali je ažuriran softver, s novim funkcijama dodanim izborniku

Škoda je objavila prve fotografije Enyaqa, svog kompaktnog električnog SUV-a. Promjene se odnose i na kupe verziju. Najočitija promjena je nova prednja maska. Očigledno je uzor malo manji kućni model Elroq, s razdvojenim dnevnim i glavnim svjetlima i novom maskom.

Interijer je doživio tek manje promjene s novim materijalima i bojama. Tehnologija je blago unaprjeđena.

Škoda će lansirati novi Enyaq s tri opcije pogona, koji su već poznati i neće se mijenjati. Početni SUV modeli dolazit će s pogonskim sklopom 60 koji kombinira stražnji električni motor od 200 KS s baterijskim paketom od 58 kWh. Ovaj model će ubrzati do 100 km/h za 8,1 sekundu, može dosegnuti 437 km s jednim punjenjem i potrebno mu je oko 24 minute za punjenje od 10 do 80 posto (brzina do 165 kW).

Iznad njega se nalazi model 80, u SUV i Coupe formi, koji povećava veličinu baterije na 77kWh i koristi mnogo snažniji električni motor od 282 KS, što smanjuje vrijeme ubrzanja do 100 km na 6,7 ​​sekundi. Domet je također povećan na 585 km, a potrebno je nešto više vremena za dopunjavanje od 10 do 80 posto kapaciteta baterije (28 minuta).

Tu je i varijanta 80x koja dijeli isti paket baterija od 77 kWh, ali dodaje drugi električni motor postavljen na prednju osovinu. Pogon je na sve kotače. Snaga je i dalje ograničena na 282 KS, ali snažniji vRS s dva motora bit će ponuđen u dogledno vrijeme.

S obzirom na to da se Enyaq temelji na MEB platformi Volkswagen Grupe, kupci bi mogli biti razočarani što nova generacija baterija od 79 kWh, koja donosi prednosti u poboljšanoj učinkovitosti i većoj brzini punjenja, nije implementirana. Međutim, postoji velika vjerojatnost da bi se to moglo koristiti u nadolazećim varijantama, kao što je novi vRS.

Škoda je ugradila više opreme u sve modele Enyaq, s električnim vratima prtljažnika, prediktivnim radarskim tempomatom, trozonskim klima uređajem i četiri USB-C utičnice uključenima u serijsku opremu.

Standardni 13-inčni zaslon osjetljiv na dodir i kompaktni 5-inčni vozačev zaslon nisu povećani, ali je ažuriran softver, s novim funkcijama dodanim izborniku (mogućnost isključivanja aktivnog sustava upozorenja na brzinu). Nova funkcija grijača će jednim dodirom uključiti sve funkcije grijanja, kako bi se brzo odledila unutrašnjost po hladnom vremenu. Tu je i tehnologija koja Enyaqu omogućuje autonomnu vožnju do 50 metara po poznatoj ruti, što će vjerojatno biti korisno ako imate izazovan ulazak u garažu.

Dostupan prostor u unutrašnjosti je nepromijenjen, a kapacitet prtljažnika ostaje na 585 litara za SUV i 570 litara za Coupé. Preklopite sjedala i prostor raste na 1740 litara odnosno 1610 litara. Cijene bi trebale ostati na razini koja je ista kao i kod prethodnika.