Nećemo ga voziti: Subaru je predstavio Imprezu WRX S210! Duhovni nasljednik legendarnih STI-ja!

Nadogradnje šasije uključuju elektronički kontrolirane amortizere tvrtke ZF, revidirane spiralne opruge...

Subaru je organizirao iznenađujuće predstavljanje na Salonu automobila u Tokiju s novim posebnim izdanjem modela WRX. Ograničena proizvodnja S210 opisana je kao vrhunac, koji sadrži ključne nadogradnje u performansama, tuniranju šasije u odnosu na standardni WRX. Impreza WRX nije više prisutna u Europi, čak ni Impreza u limuzinskoj izvedbi nije u prodaji na europskim tržištima, ali to nije razlog da ne predstavimo ovaj model jer je on nasljednik legendarnih modela, koji su svoj status izgradili i na reli benzincima (u natjecateljskim specifikacijama, naravno)

Trenutna generacija Subarua WRX nikad nije dobila punu STI izvedenicu, a Subaru je objavljivao posebna izdanja koja je tunirao STI. Isto se odnosi i na S210, koji se temelji na posebnoj izvedbiSubaru WRX S4 STI Sport R EX, ali ima brojne promjene inspirirane trkaćim automobilom WRX NBR Challenge koji se natječe na 24-satnoj utrci Nurburgring. Zbog toga ga možemo nazvati rasnim STI-jem, premda je Subaru još malo nejasan u terminologiji.

Velika je novost pogonski sklop, 2,4-litreni četverocilindrični bokser motor s turbopunjačem koji razvija 300 KS, što predstavlja povećanje od 25 KS u usporedbi s ostatkom linije WRX. Povećanje snage postignuto je zahvaljujući novom usisnom sustavu, ispuhu s prigušivačem s niskim povratnim pritiskom i revidiranom ECU-om. Okretni moment ostaje na 375 Nm, ali nudi linearniji odziv.

Snaga se na sva četiri kotača prenosi isključivo putem automatskog mjenjača koji se naziva Subaru Performance Transmission. Nadograđena verzija CVT-a navodno poboljšava užitak u vožnji podešavanjem karakteristika mjenjača kako bi odgovarale snazi ​​motora i pogonskoj snazi.

Nadogradnje šasije uključuju elektronički kontrolirane amortizere tvrtke ZF, revidirane spiralne opruge i čahure stražnjeg stabilizatora. Ventilirani diskovi su na sva četiri kotača. Novi model leži na novom setu 19-inčnih kotača STI Flexible Performance iz BBS-a. Straga je, naravno, veliki spojler od karbonskih vlakana. Subaru WRX STI S210 bit će proizveden u ograničenom broju od 500 primjeraka. Trenutačno nije jasno hoće li posebno izdanje biti ekskluzivno za Japan ili će neke jedinice biti dodijeljene drugim tržištima, američkom, na primjer.