Mnogi autobuse na vodik vide kao dio rješenja za ekološki prihvatljiviji prijevoz putnika i roba, ali infrastruktura zaostaje. Premda švedski grad Sandviken ima punionicu vodika od 2016., pokazalo se da je X-trafik, lokalna prijevoznička tvrtka, počinila veliku grešku. Kupila je dva autobusa na vodik za 1.303.710 eura. No kada su stigli, pokazalo se da jedina punionica ne može isporučiti potreban tlak od 350 bara. Stanica je bila pogodna samo za osobna vozila, koja se pune na 700 bara.
– Bili smo jako iznenađeni, kaže Andreas Eriksson, voditelj regionalnog prometa u X-trafiku, o otkriću za Sveriges Radio.
Posljedica toga je da se autobusi na vodik ne koriste od 2021. godine. Neaktivnost već košta oko 250.000 eura u troškovima amortizacije. Tek sada, nakon četiri godine, punionica će se prilagoditi i autobusima, odnosno pogon za punjenje vodikom radit će i na 350 bara te će autobusi na vodik konačno krenuti u promet.