Global 500 Brand Report (Brand Finance) ne gleda tko je najveći u svom sektoru, već koja marka ima najveću vrijednost. Tehnološki div Apple zauzeo je prvo mjesto, ispred Microsofta i Googlea. Uz Amazon i Walmart na četvrtom i petom mjestu, prvih pet čine isključivo američke tvrtke.
Prvi proizvođač automobila tek je na 18. mjestu. Riječ je o japanskom proizvođaču Toyoti, čija je marka vrijedna 58,4 milijarde eura. U odnosu na prošlu godinu, proizvođač automobila se popeo za tri mjesta na ljestvici. Mercedes-Benz je na drugom mjestu. Prema analizi, Mercedes ima vrijednost brenda od oko 47,6 milijardi eura. Treće mjesto pripalo je korejskoj Hyundai grupi s vrijednošću od 41,5 milijardi eura. Tesla je imao jedan od najvećih padova na ljestvici: s 18. mjesta prošle godine na 36. mjesto. No Porsche i Volkswagen također su oštro pali na tablici, sedam odnosno dvanaest mjesta. BMW je uspio zadržati točno istu poziciju kao i prošle godine. Ford je jedanaesti među najvrjednijim markama automobila (ukupni poredak: 86). Slijede Audi (127) i Ferrari (158). Kineski proizvođač BYD (167), Chevrolet (176) i Kia (200) također su ušli među 200 najboljih i završili na 14., 15. i 16. mjestu.
Toyota je također prodala najviše novih automobila u 2024. godini – gotovo 11 milijuna vozila.
Top 10 najvrjednijih marki automobila:
- Toyota 58,4 milijarde eura – 18. mjesto ukupno (prethodna godina: 21.)
- Mercedes 47,6 milijardi eura – 23. (17.)
- Hyundai grupa 41,5 milijardi eura – 29. (41.)
- Tesla 38,6 milijardi eura – 36. (18.)
- BMW 38,1 milijarda eura – 37. (37.)
- Porsche 36,9 milijardi eura – 40. (33.)
- Mitsubishi grupa 36,2 milijarde eura – 43. (46.)
- Tata grupa 28,3 milijarde eura – 60. (64.)
- Volkswagen 28,2 milijarde eura – 61. (49.)
- Honda 25,4 milijarde eura – 70. (74.)