Pozitivno raspoloženje prema kineskim markama automobila raste među europskim kupcima novih automobila, osobito među mlađim ljudima. Ovo upozorenje dolazi kao rezultat Studije utjecaja kineskih marki automobila koju je objavila tvrtka za analizu podataka i savjetovanje Escalent, koja pokazuje da je čak i među potrošačima koji inače oklijevaju kupovati kineske marke, cijena ključni motivator. Opseg sniženja cijena razlikuje se ovisno o dobi i zemlji prema studiji više od 1600 kupaca novih automobila u Europi (Francuska, Njemačka, Italija, Španjolska i VB) provedenoj u listopadu i studenom 2024. Prosječno sniženje cijene zbog kojeg bi europski kupci počeli razmišljati o kineskim automobilima je 27%, dok bi otprilike jedna trećina bila zainteresirana da je razlika u cijeni od 11% do 20%. Jedan od deset ispitanika (uglavnom mlađi kupci) istaknuo je samo 10% razlike u cijenama da bi počeo razmišljati o kineskim automobilima.
Većina (72%) kupaca očekuje da će kineski automobili biti jeftiniji od poznatih europskih, japanskih i korejskih marki. Kineski brendovi – posebno njihova električna vozila (EV) – odmaknuli su se slike jeftine kopije i smatraju se inovativnima kao i drugi globalni brendovi.
U južnoj Europi (Italija i Španjolska), gdje postoji pozitivniji stav prema kineskim markama, očekuju se veća sniženja.