Na hrvatskom tržištu Alfa Romeo je predstavila mali SUV Junior, dostupan u hibridnoj i električnoj izvedbi, bez razlike u estetici i opremi. Junior Ibrida ili hibridna verzija, bit će najtraženija. Motor pruža snagu od 136 KS zahvaljujući kombinaciji trocilindričnog turbobenzinskog motora i električne baterije od 48V koja se automatski puni pri kočenju i ubrzavanju te pokreće električni motor od 28,5 KS (21 kW). S ovim brojevima može ubrzati od 0 do 100 km/h za 8,9 sekundi i postići najveću brzinu od 206 km/h. Vrlo je ugodno voziti se gradskim ulicama u urbanom SUV-u elegantnog i dinamičnog izgleda, koji ima mjesta i za prtljagu od 415 litara, što ga svrstava u vrh segmenta. Junior je dugačak 4,17 metara, širok 1,78 metara i visok 1,5 metara. Iako izvana kompaktan, sprijeda imate dovoljno mjesta. Otraga nema baš puno mjesta za noge. Uz brojne originalne elemente, u unutrašnjosti je i mnogo prekidača i drugih dijelova posuđeno iz velikog Stellantisovog kataloga. Naravno, dominira veliki ekran infotainmenta, a ispod njega je traka s tipkama s osnovnim funkcijama.
Junior Eletricca je razvijen od strane istog odjela koji je razvio Giuliju GTA. Junior Veloce, s električnih 280 konjskih snaga ima izravno upravljanje. Također ima širi razmak, sportske stabilizatore, snažne kočnice i kotače od 20 inča. Junior 280 Veloce impresionira na drugoj razini. Naime, elektromotor u Veloceu je isti kao u Abarthu i Lanciji gdje ima dobrih 240 KS. Samo zahvaljujući drugom softveru sada je u Alfi dostupno 280 KS, a to je impresivno za crossover B-segmenta s pogonom na prednje kotače. Dvije su verzije snage, 115 kW (156 KS) ili 206 kW (280 KS). Baterija kapaciteta 54 kWh nudi visoku gustoću energije i vrlo dobar omjer nazivne i iskoristive energije. Točnije, u verziji sa 115 kW (156 KS) litij-ionska baterija pruža 410 km dosega prema WLTP ciklusu, a u kombiniranoj vožnji čak 590 km u gradskoj vožnji. Punjenje novog modela Junior vrlo je jednostavno: na stanicama za brzo punjenje istosmjernom strujom (DC) snage 100 kW potrebno je manje od 30 minuta da se baterije napune od 20 do 80%.
Cijenehibrid 1,2 E-DCT6 MHEV 136 kreću od 28.490 eura. Električna verzija BEV (54 kWh) 156 dostupna je od 37.890 eura.