Nije sve u novcu: Ferrari zaustavlja neukusne želje kupaca automobila!

Proizvođaču sportskih automobila je dosta. Sada se pravila znatno pooštravaju za posebno prilagođene automobile

Moramo zaštititi nasljeđe od erozije kratkotrajnih trendova – kaže Ferrarijev šef dizajna, Flavio Manzoni. Premda Ferrari ostvaruje veliku dobit po automobilu koji proizvede, uglavnom zahvaljujući posebno prilagođenim automobilima koje kupci mogu naručiti na temelju svojih želja, odlučeno je da pretjerivanju stane na kraj.

Ferrari je uvijek nudio određeni stupanj personalizacije kroz svoj ekskluzivni program Tailor Made, ali nedavni ekstravagantni zahtjevi natjerali su talijanskog proizvođača automobila da ograniči ili potpuno zaustavi želje nekih kupaca. Pozlaćeni interijeri, neonska svjetla i drugi ekstremni elementi dizajna počeli su prijetiti nasljeđu i prestižu marke, tvrde mnogi unutar tvrtke.

S novim smjernicama, Ferrari će biti znatno restriktivniji. Među novim pravilima su da modifikacije moraju biti u skladu s Ferrarijevom filozofijom dizajna i ne narušavaju estetski identitet modela. Modifikacije koje ne poštuju Ferrarijevo nasljeđe ili klasične elemente dizajna marke biti će odbijene, a promjene koje bi na bilo koji način mogle utjecati na performanse ili sigurnost neće biti odobrene.

Odluka je izazvala reakcije, i pozitivne i negativne. Mnogi entuzijastični vlasnici Ferrarija pozdravljaju nove smjernice, rekavši da štite ekskluzivnost marke. Drugi, uglavnom oni koji žele automobil koji se ističe pod svaku cijenu, to vide kao ograničenje svoje kreativne slobode.