Među kineskim proizvođačima električnih automobila, BYD je zauzeo agresivnu tržišnu poziciju lansiranjem naprednih značajki za samostalnu vožnju na većini svojih modela bez dodatnih troškova. Vijest je dovela do rasta dionica BYD-a od preko 4,5 posto u utorak. Već sad postoji nekoliko proizvođača automobila koji nude takozvanu eyes on, hands off vožnju, odnosno gdje automobil vozi sam, ali i dalje postoje zahtjevi da vozač obrati pozornost i bude spreman preuzeti kontrolu. Na primjer, neki to mogu ponuditi na autocestama ili na odabranim dijelovima ceste.
U Sjedinjenim Američkim Državama Tesla nudi svoju takozvanu FSD funkciju ili Full Self Driving. FSD u SAD-u košta najmanje 8000 dolara.
Stoga je vijest da će BYD ponuditi funkciju samostalne vožnje sa sustavom Božje oko, i to na svim svojim modelima bez dodatnih troškova, izazvala pomutnju. Čak će i jeftini model Seagull, koji u Kini košta oko 9000 dolara, biti opremljen ovom funkcijom bez dodatnih troškova za kupce.
Funkcija sustava Božjeg oka bit će dostupna u tri verzije. Za najjeftinije automobile vrijedi varijanta C (DiPilot 100) koja može sama voziti autocestama. Međutim, BYD radi na tome da ovaj sustav također može samostalno raditi i u urbanijim područjima. Automobili su opremljeni s 12 kamera, kamerama s pet milimetarskih valova i 12 ultrazvučnih radarskih senzora.
B-izdanje (DiPilot 300) također koristi Lidar i namijenjeno je BYD-ovim vrhunskim modelima, kao i njihovom premium brendu Denza. Na God’s Eye A (DiPilot 600), koji će biti najnaprednija verzija, koriste se čak tri Lidar senzora. Ovaj sustav je trenutno rezerviran za BYD-ov premium brand Yangwang. Sva izdanja također koriste od DeepSeek umjetnu inteligenciju.