Malo je ogrebao branik na parkiralištu, ali automobil je ostao blokiran: Kako se to dogodilo?!

Po automobil je došla vučna služba, iz Riviana su javili da je branik, koji se u trenutku nezgode pomaknuo, oštetio dva kabela

Modernim automobilima sve više upravlja softver, a njihovo upravljanje ima tendenciju da bude sve centraliziranije u glavnom računalu. U nekim situacijama ovo centralizirano upravljanje može imati štetne učinke. Vlasnik električnog Riviana R1S Carlos Lima otkrio je da je njegov automobil postao potpuno blokiran nakon što je nježno udario u stup u garaži tijekom vožnje unatrag.

Nakon blagog udarca u stup vlasnik je izašao iz vozila da vidi štetu, otkrio je napuknuto kočiono svjetlo i lagano izgreban branik. Obično bi vam svaki automobil omogućio da se krećete dalje, ali Rivian se odbijao prebaciti u bilo koji položaj mjenjača za vožnju (naprijed ili unatrag). Pokušao je isključiti i uključiti automobil, ali ništa nije uspjelo.

Kontaktirao je Rivianovu službu za podršku i rekli su mu da je to zaštitna mjera, ugrađena u Rivian softver, iz sigurnosnih razloga. Vlasnik je ogorčen što se takva blokada može dogoditi na vozilu nakon sudara pri brzini od 2 km/h.

– Što bi se dogodilo da je stao na prometnoj cesti i da nisam mogao pomaknuti auto – pita retorički.

Uglavnom, po automobil je došla vučna služba, iz Riviana su javili da je branik, koji se u trenutku nezgode pomaknuo, oštetio dva kabela – jedan stražnjih senzora na braniku i drugi sustava pristupa bez ključa u automobilu. Tako je automobil ušao u režim samozaštite i nije se želio nastaviti kretati.