Novi Opel Grandland je u Hrvatskoj: Konkurentna cijena i provjerena tehnologija!

Novi Opel Grandland Edition 1,2 Turbo Start/Stop Hybrid 100 kW (136 KS) eDCT Hybrid dostupan je od 34.490 eura

Opel Grandland puno je upečatljiviji od svog dosadnog prethodnika. Grandland se modernizirao, proširio veličinom i izborom pogona. Odmah da istaknemo da više nema običnog benzinca ili dizelaša, već su tu Grandland Electric, blagi hibrid i plug-in hibrid, koji će biti dostupan u drugoj polovici godine s najmanje 85 km samo električne vožnje. Platformu STLA Medium dijeli s Peugeotom 3008. Središnja točka interijera je novi 16,0-inčni infotainment sustav. Tanak je, širok i postavljen visoko na kontrolnoj ploči kako bi vam pomogao smanjiti vrijeme koje vam je potrebno da skrenete pozornost s ceste. Udružen je s novim digitalnim mjeračem i head-up zaslonom. Opel je također inteligentno dizajnirao ergonomiju novog SUV-a. Umjesto premještanja svih kontrola na zaslon osjetljiv na dodir, kao što imate u električnim automobilima, postoji niz odgovarajućih gumba za stavke poput klima uređaja i odmagljivača prozora. Uz nekoliko konfigurirajućih prečaca dodijeljenih i infotainment sustavu, ne morate tako često zaranjati u izbornike kao mnogi drugi.

Opel s Grandlandom predstavlja i potpuno jedinstveni paket prednjih svjetala, koji gotovo doslovno pretvaraju tamu u danje svjetlo. Pritom, ne morate niti razmišljati. S novim svjetlima intelli-Led automobil dozira svjetlo prema okolini i čini vožnju sigurnijom. Uz to, za sve vozače s problemima s leđima, Grandland je blagoslovljen AGR vrstom sjedala koja vas čine manjima ovisnim o fizioterapeutima. Ovo je lagana, jasna i logična usluga, koju je u praksi užitak koristiti. Izvana Grandland izgleda potpuno novo, dinamično i moderno, a za izgled sprijeda zaslužan je Opelov 3D Vizor. Ovaj element kombiniran s osvijetljenim i logotipom poznate Opelove „munje” dodatno je istaknut tehnologijom Edge Light. Uz to s kontrastnim oblogama, Grandland je vizualno i fluidan i elegantan.

Od motora jedini izbor je 1,2-litreni trocilindrični turbo benzinac od 136 KS koji se dijeli s drugim automobilima u asortimanu Stellantisa. Motor kombinira rad s elektromotorom od 28 KS/baterijom od 0,9 kWh, a uparen je s mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa s dvostrukom spojkom. Na autocesti se osjeća kao kod kuće, a razina buke je impresivno niska. Ovdje mu je i najudobnije jer je ovjes prilično krut kako bi se nosio s težinom i omogućio stabilnost pri kočenju, skretanju i velikim brzinama na autocesti. S druge strane u gradskoj vožnji njegov vrlo dobar radijus okretanja automobila olakšava gradsku vožnju i parkiranje. Ako izgubi dodir s cestom, cijeli alarmni centar ADAS-a kreće s radom.

Osim toga, Grandland je dostupan i kao dinamični plug-in hibrid. Kupac samo treba odlučiti koji model i koji pogon najbolje odgovaraju njegovim potrebama. Novi Grandland plug-in hybrid nudi 85 kilometara lokalne vožnje bez emisija (WLTP1). Uz snagu sustava od 143 kW (195 KS) i 350 Nm najvećeg okretnog momenta u kombinaciji sa sedmerostupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Uskoro stiže i električna verzija koja će se nuditi u dvije verzije. U verziji Edition, na primjer, s 210 KS i više od 500 kilometara dometa s baterijom od 82 kW i pogonom na sve kotače. Brzina punjenja od 160 kW mogla je biti bolja, ali ipak je izjednačena s mnogim konkurentima.

Ukratko, novi Grandland nudi lijep i moderan vanjski dizajn, prtljažni prostor od 550 do 1645 litara, općenito veliki unutarnji prostor, mogućnost vuče 1200 kilograma prikolice, dobar domet, i što je najvažnije on je kvalitetan europski automobil napravljen u Europi. To znači da je Opel Grandland postao problem svojim konkurentima. Opel već niz godina nema najatraktivnije proizvode. Sada to definitivno žele promijeniti.  Novi Opel Grandland Edition 1,2 Turbo Start/Stop Hybrid 100 kW (136 KS) eDCT Hybrid dostupan je od 34.490 eura, dok električna verzija kreće od 44.990 eura. Cijena uskoro dostupnog plug-in hibrida kreće od 41.990 eura.