Test novog kineskog modela MG3: Moćan hibrid i štedljiva vožnja!

Kineski proizvođači nisu samo ovladali tehnologijom električnih pogona, nego, to se vidi i na primjeru ovoga vozila, znaju konstruirati i kompetentan hibridni sustav

Možda je MG Hybrid najbolji primjer opasnosti koja prijeti od kineskih proizvođača automobila. S (izdašnom) početnom opremom ovaj puni hibrid stoji oko 21 tisuće eura, što je iznimno povoljno. Testni model Luxury je vrh ponude, pa je i cijena veća, ali i dalje je više nego poštena za visoku razinu opremljenosti.

Kineski proizvođači nisu samo ovladali tehnologijom električnih pogona, nego, to se vidi i na primjeru ovoga vozila, znaju konstruirati i kompetentan hibridni sustav, čije je središte prilično velika baterija kapaciteta 1,83 kWh. Ta konfiguracija omogućuje velike intervale rada samo na struju, a to je posebno korisno u gradskom prometu, na primjer. Nominalnih 195 KS cijelog sustava MG3 svrstavaju gotovo u teritorij malih sportaša, ali njegov karakter ipak nije agresivan.

Naime, u svakodnevnoj vožnji ponekad se čini da je snaga nešto manja, pogotovo pod snažnim opterećenjima, ali najvažnije je da ćete prilikom pretjecanja, na primjer, imati dovoljno snage. Cijeli sustav povezuje trostupanjski automatski mjenjač koji korektno ispunjava svoju ulogu. Osnovna prednost hibrida je potrošnja, a ni MG3 neće razočarati. U gradu je, pogotovo tijekom povoljnih temperaturnih uvjeta, moguće voziti uz potrošnju nižu od pet litara goriva, a u mješovitoj vožnji, koja uključuje i najnepovoljniji režim za hibride – autocestu, potrošnja neće prijeći šest litara, a to je hvalevrijedan podatak.

Na cesti je MG3 uvjerljiv, maksimalno jednostavan za upravljanje, dinamičan, a i poprilično udoban. Niti u tom segmentu ne bismo ga svrstali u sportske automobile, nego u visoku konfekciju kakvu uglavnom viđamo u toj klasi vozila u Europi. Zbog malih dimenzija okretan je u gradu, a zbog gomile kamera i senzora gotovo ga je nemoguće ogrebati na uskim parkiralištima. Očekivano, MG3 je bučniji pri visokim brzinama.

Mali kineski automobil, unatoč opremi Luxury, ne puca na premium status, nego se pokušava omasoviti na svim tržištima na kojima nastupa. Zbog toga je unutrašnjost jednostavna, ne pršti od ekstravagantnih oblika i materijala. Plastika je uglavnom tvrda, ali kvaliteti završne obrade nema prigovora.

Kao i u većini današnjih automobila, sve je smješteno na dva ekrana, instrumentnoj ploči i infotainmentu, koji igra ulogu desetobojca. Sve su ključne funkcije na tom ekranu. Premda je ispod njega nekoliko fizičkih tipki koje vode do dijela na ekranu koji kontrolira klima-uređaj, na primjer, i dalje bismo poželjeli odvojene tipke i dugmad.

Kao i kod većine današnjih proizvođača, ključne informacije o stanju vozila moguće je dobiti pomoću aplikacije na pametnom telefonu, a dostupne su i aplikacije Apple CarPlay i Android Auto. U kontekstu klase, MG3 ima dovoljno prostora i na stražnjoj klupi (za dvije odrasle osobe), a prtljažnik je u okvirima prosjeka.

Izvana je MG3 moderan i, rekli bismo, skladno dizajniran automobil. Ozbiljnih nedostataka nema i još je jedan dokaz da danas očigledno nije problem proizvesti kvalitetan automobil. Tu je i sedam godina jamstva…

Tehničke karakteristike MG3 Hybrid + Luxury

MOTOR hibridni sustav, 4 cilindra/16 ventila, benzinski motor obujma 1498 ccm, snaga 75 kW/102 KS pri 6000, okretni moment 128 Nm pri 4500 o/min, elektromotor 100 kW/136 KS, okretni moment 250 Nm, ukupna snaga sustava 143/195 KS

DIMENZIJE dxšxv 411,3×179,7×150,2 cm, međuosovinski razmak 257 cm, prtljažnik 293 l, spremnik goriva 36 l, masa 1308 kg

OVJES sprijeda McPherson, straga torzijska osovina

PERFORMANSE najveća brzina 170 km/h, ubrzanje 0-100 km/h 8 s

POTROŠNJA 4,4 l/100 km (WLTP)

EMISIJA CO2 100 g/km

Euro NCAP nije testiran

+ Cijena/oprema, hibridni sustav, opremljenost

– Buka, infotainment

Serijska oprema: ABS, ESC, 6 zračnih jastuka, automatski klima-uređaj, radio/MP3, USB, Bluetooth, navigacija, putno računalo, parkirni senzori, kamera 360 stupnjeva, LED svjetla, grijanje prednjih sjedala, adaptivni tempomat, pokretanje vozila bez ključa, sustav automatskog kočenja, sustav za zadržavanje vozila u prometnom traku, sustav upozorenja o stražnjem bočnom nailasku vozila, upozorenje na vozilo u mrtvom kutu, aluminijski naplatci, metalik boja, alarm

Dodatna oprema:

Cijena: 23.990 eura