Za brojna tržišta na kojima nastupa, Volkswagen priprema unikatno priređene modele, a ovaj je posebno zanimljiv. Naime, Tera koja je namijenjena Brazilu i Južnoj Americi, jako podsjeća na Tiguan. Ozbiljna razlika je činjenica da je ovaj model nastao na platformi Pola, odnosno puno je manji od Tiguana. Manji je i od T-Crossa jer je nešto kraći od četiri metra. Mali SUV izgleda kompaktno, a Tiguan je bio očigleni uzor, kako sprijeda, tako i straga. Ova fascinacija većim modelom funkcionira odlično jer je Tera doista oku ugodan model.
Unutrašnjost je digitalizirana, a lijepo je vidjeti i klasičnu polugu automatskog mjenjača te zasebne kontrole kilima uređaja. VW najavljuje da će oprema uključivati moderne značajke povezivanja, bežično punjenje, ambijentalno osvjetljenje i ADAS paket. O motorima nema službenih podataka, ali gotovo je sigurno da će Tera koristiti 1,0-litreni turbobenzinac, koji će pokretati benzin s 25 posto etanola ili čisti alkohol. Također, pogon će biti samo na prednje kotače.
Volkswagen ističe da je Tera u potpunosti dizajnirana i razvijena u Brazilu. Proizvodnja će se odvijati u (brazilskoj) tvornici Taubaté.