Jasna ideja: Hoće li i europski automobili ubrzo imati ‘grbe’ na krovu?!

S krova je senzorima i laserima bolji pogled na cestu...

S povišenog položaja, kao što je periskop, budući europski automobili imat će pogled na promet i njegovu okolinu. Ne govorimo o vozaču, već o automobilu, jer Europska komisija želi da europski proizvođači uvedu inovacije i, kao preliminarnu mjeru, daju poticaj autonomnoj vožnji. Veća sigurnost, manje nesreća, manje vozača pod stresom, veći protok prometa, manja potrošnja i emisije CO2 pri korištenju vozila, bile bi teoretske prednosti automatiziranog voznog parka.

Kineski BYD pompozno naziva svoj sustav s izbočinom na krovu Božjim okom. BYD će ponuditi svoj sustav automatizacije vožnje s tri Lidara. Huawei, u svom brendu Maextro, uključuje čak četiri lidara, laserska sigurnosna sustava za detekciju prepreka na cesti. Sada je ideja da i Europska komisija stimulira europske proizvođače automobila u tehnološkom iskoraku pa ćemo i ovaj kineski sustav s grbom na krovu vjerojatno gledati i na europskim modelima. S krova je senzorima i laserima bolji pogled na cestu.