Tehnologija baterija nove generacije s dobrom gustoćom energije i manjom masom omogućit će Volkswagenu da električna vozila učini pristupačnijim za europske kupce, piše AutoExpress. ID.2 veličine Pola, koji bi trebao biti predstavljen 2026., trebao bi imati početnu cijenu od oko 23.000 eura, a proizvodna verzija ID.1 mogla bi koštati oko 20.000 eura ili manje. VW vjeruje da će to biti konkurente cijene.
Kako će Volkswagen sniziti cijene svojih modela? Ključ je u novim baterijama, odnosno prelasku na litij-željezo-fosfatne (LFP) baterije, koje koriste jeftinije sirovine od nikal-mangan-kobalt (NMC) baterija koji napaja trenutačni Volkswagenov električni program (ID.3, ID.4, ID.5…). LFP baterije nisu energetski guste kao NMC baterije, ali Volkswagen će to prevladati ubacivanjem više ćelija u svoje automobile s pomoću novog sustava cell-to-pack, koji je sličan BYD-ovim Blade baterijama.
Konkretno, na istom prostoru bit će više ćelija u odnosu na NMC baterije, koje imaju niz odvojenih rebara… Tako će se i na istom međuosovinskom razmaku dobiti veća gustoća baterija.
Baterije će se proizvoditi u Europi, s pilot proizvodnjom koja već traje u gigatvornici Salzgitter u Donjoj Saskoj u vlasništvu VW-ovog spin-offa PowerCo.