Kako bi ubrzali punjenje vozila neki proizvođači novih električnih automobila povećali su napon mreže s 400 na 800 volti. No i to nije kraj. Kineska grupa BYD kreirala je novu platformu za električne automobile dizajniranu za napon u vozilu od 1000 volti, što bi trebalo bitno ubrzati punjenje.
BYD kao parametar navodi da bi baterija vozila na novoj platformi mogla apsorbirati energiju za 300 km dometa za oko pet minuta. To bi gotovo izjednačilo brzinu punjenja električnih automobila i benzinaca te dizalaša na benzinskim stanicama. BYD želi uvesti ovu tehnologiju u nova izdanja luksuzne limuzine Han L i SUV-a Tang L, koji će uskoro biti lansirani u Kini. Što je veći napon sustava u vozilu, a time i napon baterije, brže se sustav pohranu energije prima novu energiju. U usporedbi s platformama od 800 V, svakih dodatnih 100 V povećava snagu punjenja za 25 kW istosmjerne struje. Visokonaponske platforme smanjuju radno opterećenje baterije, stvarajući manje topline. To produljuje vijek trajanja baterije i omogućuje brže punjenje.
Za novi sustav bit će potrebno izgraditi i nove, snažnije punjače. Zbog toga BYD zajedno sa Shellom gradi visokonaponsku mrežu za punjenje u Kini.