Premda je inspirirana Toyotom C-HR, nova Toyota C-HR+ nastala je na novoj platformi i s predloškom dijeli samo dizajnerske točke i veći dio imena. Vizualno, CH-R+ se oslanja na C-HR, ali je automobil na struju i mnogo je veći. Ukupna duljina je 4520 mm, a međuosovinski razmak se proteže na 2750 mm. Toyota obećava i mnogo prostora u unutrašnjosti s prtljažnikom od 416 litara.
Interijer je moderan i aerodinamičan, s ambijentalnim osvjetljenjem koje dodaje dašak sofisticiranosti.
Toyota će ponuditi dvije različite opcije baterija. Manja baterija od 57,7 kWh (bruto kapacitet) bit će ekskluzivna za model s pogonom na prednje kotače, a baterija većeg kapaciteta od 77 kWh bit će dostupna i za pogonske sklopove s prednjim i pogonom na sve kotače.
Maksimalni domet prema WLTP ciklusu vožnje je do 600 km, ovisno o stupnju i pogonskom sklopu. Očekuje se da će AWD verzija isporučiti 343 KS/252 kW te ubrzavati do 100 km/h za samo 5,2 sekunde. Model s pogonom na prednje kotače s baterijom od 57,7 kWh nudit će 167 KS/123 kW, a tu je još i verzija s većom baterijom i pogonom na prednje kotače s 224 KS/165 kW.
Uz C-HR+ dostupna je funkcija predkondicioniranja baterije koja će poboljšati performanse punjenja u većini uvjeta. Dodatne prednosti ostvaruje toplinska pumpa koja štedi energiju za sustav klimatizacije i grijana sjedala, upravljač i vjetrobran.
Punjač od 11 kW standardno se isporučuje, a punjač od 22 kW dolazi s višim razinama opreme. Brzo DC punjenje može do 150 kW.
Veliki, 14-inčni multimedijski zaslon bit će standardna značajka svih modela Toyote C-HR+. Navigacijski sustav uključuje namjensku funkciju koja izračunava rute s praktičnim opcijama stanica za punjenje. Korištenje aplikacije MyToyota omogućuje vlasnicima praćenje i upravljanje ključnim aspektima svog vozila, uključujući status punjenja, vrijeme punjenja, domet vožnje i podatke o upotrebi.
Toyota ima i program održavanja baterije koji pokriva sustav sve do 10 godina starosti vozila ili do milijun prijeđenih kilometara. Naravno, ovaj model dolazi u Europu.