Mercedes-Benz predstavio je novi CLA, kao električno vozilo s velikim dometom i snažnim performansama. Uz njega ide i jedan tehnološki novitet, barem u ovoj nešto jeftinijoj klasi vozila, automatik s dva stupnja prijenosa. Većina električnih vozila nema prijenos u konvencionalnom smislu. Oni koriste jedinicu s izravnim pogonom i jednim omjerom za prijenos snage motora na kotače. Nova, treća generacija Mercedes-Benz CLA je iznimka: njegova stražnja osovina koristi dvobrzinski prijenos, što je postavka obično rezervirana za automobile visokih performansi poput Porsche Taycana.
CLA 250+ sa stražnjim pogonom ima 272 konjskih snaga, dok CLA 350 4Matic s pogonom na sve kotače ima 356 KS. Mercedes tvrdi da su te brojke dovoljno visoke da postoji potreba za dvostupanjskim mjenjačem. Prvi stupanj prijenosa omogućuje početno ubrzanje i bolju učinkovitost u gradu, dok drugi stupanj prijenosa poboljšava učinkovitost (i msnjuje potrošnju) pri visokim brzinama na autocesti. Sa slabijim modelom Mercedes navodi autonomiju od gotovo 800 km.
Uskoro na tržište dolaze i verzije s blagom hibridnom tehnologijom…