Vožnja iz čovjeka izvuče i ono za što nije znao da se u njemu krije ili podcrta i naglasi sve što on zapravo jest. Svaki vozač, ima svoj stil, svoju vožnju, a to je zapravo svojevrsna psihološka pozornica. Je li stil vožnje ujedno i stil života kojim se inače živi ili koji bi se htio živjeti? Rizik, opasnost, drugi sudionici u prometu, želje, kompleksi, žestoka narav, nestrpljivost, netrpeljivost, samouvjerenost, opuštenost, pomirenost sa svim, svačeg ima. No, reakcije na rizične i potencijalno konfliktne situacije a takvih u prometu ne manjka nerijetko na površinu izbacuju nefiltriranu verziju čovjekove osobnosti. Vožnja traži fokus na bitno, procjenu i ocjenu situacije i reakcije u trenu, nema tu prostora ni vremena za neodlučnost, a neki baš kroz stil vožnje imaju potrebu prezentirati ono čemu teže ili ono u pogledu čega misle da su dobri i vješti.
Mnogi misle da su dobri, odlični čak u kategoriji: slalom vožnja! No nije se jednom dogodilo da se taj slalom završi ispod nekog šlepera impozantne mase ili, općenito, prometnom nesrećom. Nije potrebno ni isticati kako su te slalomske vratolomije koje se znaju upražnjavati i u doba najvećih gužvi, često praćene izostankom korištenja pokazivača smjera, žmigavca!
Uz sve drugo na što se treba paziti kad se nakani slalomski rješavati prometnu situaciju, ta radnja kojom se drugima daje do znanja je li se nakanilo lijevo ili desno, krotiteljima prometnih traka predstavlja dodatnu, opterećujuću radnju koju u skladu s tim i ne poduzimaju. Oni su krenuli cik cak manevrima dolelujati do svog odredišta i drugima bi bilo najbolje da im se maknu s puta dok oni suvereno krstare, najčešće nastojeći se isčupati iz kakve gužve i po njihovom mišljenju nepotrebno spore vožnje drugih.
Naravno da se na te druge koji se nadaju da će njihova strpljivost i vožnja u skladu s propisima biti nagrađena sretnom dolasku na odredište, gleda gotovo prezrivo, krajnje kritički, svrstavaju se u nesposobne po stavu ovih slalomskih magnata. Suvereno jezditi lijevo-desno, desno-lijevo iz jedne u drugu traku, pronalazeći prostor za svoje napredovanje i u naravi pretjecanje drugih vozila, kontinuiranim mijenjanjem traka i zapravo tim ponašanjem ugrožavati druge pa i sebe u prometu? Slalom vožnja nije dozvoljena, a budući nije dozvoljena zakon za nju predviđa i kaznu! Koliko? Zakon koristi jednostavnu terminologiju, ne može jasnije biti: „na autocesti vozač ne smije vozilom prelaziti iz trake u traku (slalom vožnja)“, novčana kazna 260,00 eura! Što kada u pitanju nije autocesta? Više prometnih traka za isti smjer? Ista priča, no manja kazna! Dvostruko! Meritorna zakonska odredba glasi: „Na cesti na kojoj postoje najmanje dvije prometne trake namijenjene za promet vozila u istom smjeru i na kojima su kolone vozila, vozač ne smije vozilom prelaziti iz trake u traku (slalom). Vozač može napustiti traku na kojoj se nalazi samo radi skretanja ulijevo ili udesno ili radi zaustavljanja, odnosno parkiranja vozila“. Novčanom kazna, 130,00 eura!
Nikad nije na odmet konstatirati opće poznatu činjenicu, slalom vožnja najčešće se uočava i kažnjava u svojevrsnom kompletu ili kolopletu s nizom drugih prometnih prekršaja, nekorištenje pokazivača smjera, prekomjerna brzina, ali i onim najgorim, izazivanje prometne nesreće, opisanim, zabranjenim i kažnjivim stilom vožnje.