Američki J.D. Power ispitao je 82.000 kupaca novih automobila o tome koje im se tehnološke značajke sviđaju, a koje ne. Istraživanje pokazuje da proizvođači automobila još uvijek pokušavaju shvatiti kakvu naprednu tehnologiju ljudi vole – a što im smeta.
Potrošači ne vide vrijednost u zaslonima za suvozače ili čitačima otiska prsta, ali vole nadzor mrtvog kuta i pametnu kontrolu klime. Rezultati pokazuju da automobilska industrija još uvijek uvelike uči bez kojih vrsta tehnologije ljudi ne mogu živjeti i što će ih najvjerojatnije iznervirati.
Neki od zaključaka tvrtke ovdje imaju puno smisla. Zasloni za suvozače, na primjer, nisu nešto u čemu vozači vide vrijednost. J. D. Power primjećuje da samo 10% vozila svakodnevno vozi osobu na prednjem sjedalu, zbog čega postavljanje zaslona nije neophodno. Kontrole gestama koje omogućuju vozaču da prilagodi funkcije prelaskom prsta u zraku također nemaju odjeka, a korisnici prijavljuju da su problematične i da im nedostaje funkcionalnost. Ili, kako kaže J. D. Power, kontrole gestama, čitači otiska prsta i sustavi za prepoznavanje lica neuspješno pokušavaju riješiti problem za koji vlasnici nisu znali da ga imaju.