Kineski BYD je, nakon sustava punjenja baterija od 1000 V, predstavio pogonski elektromotor visokih performansi koji radi na 30.511 o/min i postiže 580 kW (778 KS) po modulu, što ga čini jednim od vrhunskih masovno proizvedenih motora u industriji. U usporedbi, postiže više okretaja od Xiaomijevog električnog V8s motora, koji postiže 27.200 o/min, i motora na Tesla Plaid S koji se vrti na 20,000 o/min.
Motor ima visokoenergetske magnete N50EH, koji povećavaju magnetsku izvedbu za 18%. Smanjuje strujne gubitke za 44%. Uparen je s BYD-ovim modulom napajanja od 1500 V od silicij karbida (SiC), a tehnologija izravnog hlađenja rashladnom tekućinom optimizira disipaciju topline.
Iznenađujuće, ovaj će motor biti prvi puta korišten na modelima Han L i Tang L, limuzini srednje klase i obiteljskom SUV-u, umjesto luksuzne linije, Yangwang U9 ili U7.
Han L do 100 km/h stiže za samo 2,7 sekundi, a od 100 km/h do 200 km/h za 4,74 sekunde. Tang L do 100 km/h stiže za 3,6 s, a od 100 km/h do 200 km/h za 6,19 s. Impresivno za obiteljske automobile.