Prve generacija pick-upa Amarok razvijena je u Volkswagenovim uredima, ali već druga generacija je proizvod kooperacije s Fordom pa nije čudno da podsjeća na Ranger. Originalni model, odnosno prva generacija, još se prodaje u Južnoj Americi. Nasljednik starog pick-upa je fazi konstruiranja, ali to opet neće biti isključivo Volkswagenov projekt.
VW će novom pick-upu dati kineski DNK. Marcellus Puig, izvršni direktor VW Argentina, rekao je za portal Motor1.com Argentina da će razviti novi model uz pomoć kineske SAIC grupe. Projekt će zahtijevati investiciju od 580 milijuna dolara za izgradnju pick-upa u Argentini do 2027. godine. Prva generacija dotad će ostati u proizvodnji.
Novi Amarok za Južnu Ameriku mogao bi biti mehanički povezan s Maxus Interstellarom X, što bi značilo prelazak sa šasije s čeličnim okvirom na monokok karoseriju. Pickup s dvostrukom kabinom prodaje se u Kini s 2,5-litrenim turbodizelskim motorom i električnim pogonom s dva motora.