Čekanje na stanici za punjenje je gotovo. Barem ako je vjerovati BMW-ovim najnovijim dostignućima – vrijeme punjenja je samo jedna minuta. BMW cilja na munjevito brzo punjenje plug-in hibridnih automobila. Proizvođač automobila osigurao je patent za novi superhibridni sustav. Sustav kombinira superkondenzator s tradicionalnom baterijom. Cilj je postići potpuno punjenje u samo jednoj minuti. Proizvođači automobila neprestano traže nove metode. Cilj je ubrzati punjenje električnih automobila i plug-in hibrida.
Superkondenzator se razlikuje od baterije na nekoliko načina, a po potrebi se može puniti i prazniti iznimno brzo. Također može isporučiti vrlo visoku izlaznu snagu u kratkom vremenu. To je ovu tehnologiju učinilo zanimljivom u različitim kontekstima. Npr., automobili Formule 1, koriste slične sustave. Superkondenzatori također mogu učinkovito pohraniti energiju. Tehnologija se već danas koristi u automobilskoj industriji. Lamborghini Sián FKP 37 koristi superkondenzatorsko-hibridnu tehnologiju. Manji superkondenzatori nalaze se i u nekim električnim automobilima. To se odnosi na modele njemačkih i južnokorejskih marki. Međutim, BMW ide korak dalje u tehnologiji svojom patentiranom kombinacijom.
Sustav je također dizajniran za prikupljanje energije. To se postiže regenerativnim kočenjem, gdje se kinetička energija pretvara u električnu energiju te poboljšava ukupnu učinkovitost sustava. Prema BMW-u, postoji nada za optimizaciju sustava. Potencijalno bi se mogao prilagoditi drugim vrstama vozila. Autobusi i vlakovi također se spominju u kontekstu koristi od ove tehnologije. Vidjet ćemo što će se događat s ovim patentom i hoće li ikada dobiti priliku u serijskim vozilima.