Maserati i Alfa Romeo: Prodaje li Stellantis svoje dvoje marke?!

Rasprave su trenutačno u vrlo ranoj fazi, ali čini se da su sve opcije na stolu

Vremena su teška, prodaja automobila stagnira, SAD, Kina i EU se razbacuju carinama, konkurencija je sve veća… Stellantis nije u idealnoj poziciji, a veliki konglomerat posebno muče neprofitabilne marke. Alfa Romeo i Maserati su pod povećalom. Stellantis je angažirao tvrtku za savjetovanje o upravljanju McKinsey and Company da ispita situaciju, posebice u kontekstu američkih carina. Glasnogovornik tvrtke rekao je za Automotive News Europe da je McKinsey zamoljen da iznese svoja razmišljanja za dva proizvođača automobila, ali nije ponudio daljnji uvid.

Rasprave su trenutačno u vrlo ranoj fazi, ali čini se da su sve opcije na stolu. To uključuje mogućnost partnerstva s drugim tvrtkama ili čak prodaju robnih marki. Automotive News Europe izvještava o mogućoj suradnji s azijskim proizvođačima automobila, što bi prevedeno moglo značiti da su neke kineske marke zainteresirane… Vidjet ćemo, Trumpove carine od 25 posto otežale su poziciju Maseratiju i Alfi Romeo na američkom tržištu jer se ti modeli proizvode u Europi.