Na razvoju Brembovog novog kočionog sustava Sensify pomogao je i Michelin. Novi sustav koristi papučicu kočnice za slanje signala upravljačkoj jedinici, ali je sila kočenja promjenjiva, individalna na svakom kotaču. Dvije su metode za postizanje različite sile kočenja na kotačima. Prvi je s hidraulikom, gdje svaka pojedinačna kočnica ima svoj glavni cilindar, koji pokreće elektromotor koji prima signale iz upravljačke jedinice kočnice. Drugi je s elektromotorima u čeljustima, koji pokreću pločice bez tekućine. Dakle, u teoriji možete kombinirati obje vrste, na primjer, s hidrauličkim kočenjem za prednje kotače i “suhim” kočenjem za stražnje kotače.
Dodajte tome i Michelinov softver, podaci se integriraju s informacijama koje Sensify prikuplja kako bi stvorio precizne procjene prianjanja guma u stvarnom vremenu. Testiranje novog sustava u stvarnom svijetu započelo je na Michelinovom poligonu prošle jeseni. Do sada je jedina brojka poznata: smanjenje puta kočenja do četiri metra u usporedbi s automobilom sa standardnim ABS sustavom. Ispitivanja su provedena na automobilima s ljetnim i zimskim gumama, novim i istrošenim gumama, pravilno i premalo napuhanim gumama te u suhim i mokrim uvjetima. Testovi su uključivali kočenja pri raznim brzinama, od 50 do 138 km/h. Sustav u svakom trenutku primjenjuje maksimalni pritisak bez blokiranja gume jer može kompenzirati bilo koji čimbenik (okoliš, trošenje, itd.) te uvijek izračunava točan koeficijent prianjanja za svaku gumu. Sensify također raspoređuje silu kočenja procjenjujući sve što utječe na performanse guma i kočenja, a zatim vrši prilagodbe u hodu. Iz perspektive dinamike vozila, cilj je maksimizirati prianjanje guma u svim scenarijima i integrirati ovaj sustav s drugim sustavima aktivne sigurnosti u vozilu.
Uz sve navedeno, svi ti podaci iz softvera u budućnosti mogu samo pomoći u napretku ostalih područja vozila, poput utjecaja na prilagodljivi ili aktivni ovjes, elektronički kontrolirane diferencijale, aktivnu aerodinamiku i sustave pogonskog sklopa.