Kineski proizvođač ofenzivi: Predstavljeni su sustav s dvije baterije, natrij-ionska baterija koja ne gubi performanse na hladnoći…

Kombiniranjem dvaju paketa baterija u jedan, električno vozilo moglo bi postići domet od 1500 km

CATL je predstavio sljedeću generaciju Shenxing baterija s mogućnostima ultrabrzog punjenja, novi sustav baterija s dvostrukom snagom za električna vozila i natrij-ionske baterije dizajnirane za bolji učinak u hladnijim klimatskim uvjetima. CATL obećava da će njegova druga generacija Shenxing baterija dodati 520 km dometa u pet minuta punjenja. Očigledno je bio cilj pobijediti konkurentski BYD koji se pohvalio s baterijom koja može doći do 400 km dometa u pet minuta punjenja.

Druge generacija Shenxing baterija obećava ukupni domet do 800 km. Moći će se napuniti od 5 % do 80 % u samo 15 minuta, čak i pri niskim temperaturama od -10°C.

CATL unapređuje natrij-ionske baterije, koje bi trebale ući u proizvodnju u prosincu 2025. One bi potencijalno mogle zamijeniti litij-željezo-fosfatne baterije koje se koriste u hibridima i električnim vozilima. Ključna prednost ovih baterija je njihova superiorna izvedba po hladnom vremenu, što ih čini atraktivnom opcijom za one u hladnim klimatskim uvjetima. Ove baterije također nude visoku gustoću energije, osiguravajući više od 200 km dometa u plug-in hibridima (PHEV) i robustan životni ciklus od 10.000 punjenja. Čak i pri niskim temperaturama od -30 °C, ove se baterije mogu napuniti od 30 % do 80 % u samo 30 minuta i nastavit će raditi normalno i na -40 °C. Očekuje se da će ovaj tip baterija biti sve zanimljiviji u budućnosti jer će biti i cjenovno prihvatljiviji.

CATL je predstavio i tzv. Freevoy Dual Power Battery. Kombiniranjem dvaju paketa baterija u jedan, električno vozilo moglo bi postići domet od 1500 km. Ideja je podijeliti bateriju u dvije neovisne energetske zone s različitim materijalima ćelija. Pomoćna baterija, koja djeluje kao produživač dometa, neće koristiti grafit, što je čini manjom i jeftinijom za proizvodnju. Međutim, kompromis je manja brzina punjenja i manji broj ciklusa punjenja, budući da će ove pomoćne baterije raditi ​​tek kada se glavna baterija isprazni pa se neće puniti često. Cilj je ovaj sustav proizvoditi za dvije do tri godine.