CATL je predstavio sljedeću generaciju Shenxing baterija s mogućnostima ultrabrzog punjenja, novi sustav baterija s dvostrukom snagom za električna vozila i natrij-ionske baterije dizajnirane za bolji učinak u hladnijim klimatskim uvjetima. CATL obećava da će njegova druga generacija Shenxing baterija dodati 520 km dometa u pet minuta punjenja. Očigledno je bio cilj pobijediti konkurentski BYD koji se pohvalio s baterijom koja može doći do 400 km dometa u pet minuta punjenja.
Druge generacija Shenxing baterija obećava ukupni domet do 800 km. Moći će se napuniti od 5 % do 80 % u samo 15 minuta, čak i pri niskim temperaturama od -10°C.
CATL unapređuje natrij-ionske baterije, koje bi trebale ući u proizvodnju u prosincu 2025. One bi potencijalno mogle zamijeniti litij-željezo-fosfatne baterije koje se koriste u hibridima i električnim vozilima. Ključna prednost ovih baterija je njihova superiorna izvedba po hladnom vremenu, što ih čini atraktivnom opcijom za one u hladnim klimatskim uvjetima. Ove baterije također nude visoku gustoću energije, osiguravajući više od 200 km dometa u plug-in hibridima (PHEV) i robustan životni ciklus od 10.000 punjenja. Čak i pri niskim temperaturama od -30 °C, ove se baterije mogu napuniti od 30 % do 80 % u samo 30 minuta i nastavit će raditi normalno i na -40 °C. Očekuje se da će ovaj tip baterija biti sve zanimljiviji u budućnosti jer će biti i cjenovno prihvatljiviji.
CATL je predstavio i tzv. Freevoy Dual Power Battery. Kombiniranjem dvaju paketa baterija u jedan, električno vozilo moglo bi postići domet od 1500 km. Ideja je podijeliti bateriju u dvije neovisne energetske zone s različitim materijalima ćelija. Pomoćna baterija, koja djeluje kao produživač dometa, neće koristiti grafit, što je čini manjom i jeftinijom za proizvodnju. Međutim, kompromis je manja brzina punjenja i manji broj ciklusa punjenja, budući da će ove pomoćne baterije raditi tek kada se glavna baterija isprazni pa se neće puniti često. Cilj je ovaj sustav proizvoditi za dvije do tri godine.